Klachtenregeling

Klachtenregeling

Het kan helaas altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Wil je dan je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sieraad-id.nl. Komen we niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Webwinkelkeur Klantbeoordelingen

WEBWINKELKEURWIDGET

© 2015 - 2021 Sieraad-Id | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel